Marketing tu i teraz
jak sobie poradzić w kryzysie
i po nim

8-9 kwietnia 2020

Wykorzystaj obecny czas na rozwój swojej firmy i przygotowanie
się do kryzysu w najlepszy możliwy sposób. Zadbaj o swój wizerunek
i promocję na żywo oraz w sieci.

Cena wzrośnie za

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Marketing tu i teraz
jak sobie poradzić w kryzysie i po nim

Wykorzystaj obecny czas na rozwój swojej firmy i przygotowanie się do kryzysu w najlepszy możliwy sposób. Zadbaj o swój wizerunek i promocję na żywo oraz w sieci.

8-9 kwietnia 2020

Cena wzrośnie za

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Co to za wydarzenie?

Eksperci z branży marketingu, promocji i biznesu łączą siły, żeby pomóc przedsiębiorcom i właścicielom firm poradzić sobie z kryzysem w 2020 roku. Dołącz do tego wyjątkowego wydarzenia i zdobądź praktyczną wiedzę, dzięki której zaistniejesz ze swoim biznesem i skuteczniej dotrzesz do nowych klientów.

18

prelegentów

2

dni

1000

minut wiedzy

I to wszystko online, bez wychodzenia z domu. Uporaj się z kryzysem po mistrzowsku i wróć do codzienności po epidemii z przytupem i nowymi klientami.

Co to za wydarzenie?

Eksperci z branży marketingu, promocji i biznesu łączą siły, żeby pomóc przedsiębiorcom i właścicielom firm poradzić sobie z kryzysem w 2020 roku. Dołącz do tego wyjątkowego wydarzenia i zdobądź praktyczną wiedzę, dzięki której zaistniejesz ze swoim biznesem i skuteczniej dotrzesz do nowych klientów.

18

prelegentów

2

dni

1000

minut wiedzy

I to wszystko online, bez wychodzenia z domu. Uporaj się z kryzysem po mistrzowsku i wróć do codzienności po epidemii z przytupem i nowymi klientami.

Czego dowiesz się
z konferencji?

Podczas dwóch dni konferencji będziesz miał okazję posłuchać aż 18 wykładów, zaprezentowanych przez praktyków, aktywnie działających w branżach związanych z działaniami promocyjnymi.

 

Poznasz sposoby na poradzenie sobie z kryzysem. Dowiesz się, jak przenieść swoje działania do internetu oraz jak robić to z jeszcze lepszym skutkiem. Będziesz wiedział, w jaki sposób tworzyć ciekawy content, silny wizerunek swojej marki i budować zaangażowaną społeczność. 

 

Zamiast czekać na kryzys – zacznij działać teraz!
Bądź szybszy od konkurencji.

 

Poznaj sposoby na zdobycie nowych klientów w tym trudnym czasie, wykorzystuj wszystkie możliwości. Poza tym na konferencji poznasz podstawy prawne, które pozwolą Ci płynnie i bezpiecznie przejść na działania do sieci.

 

Konferencja została zaprojektowana w taki sposób, żeby łączyć zagadnienia techniczne z komunikacyjnymi. Wszystko po to, żebyś jeszcze celniej docierał do swojej grupy docelowej z odpowiednimi komunikatami.

Czego dowiesz się z konferencji?

Podczas dwóch dni konferencji będziesz miał okazję posłuchać aż 18 wykładów, zaprezentowanych przez praktyków, aktywnie działających w branżach związanych z działaniami promocyjnymi.

Poznasz sposoby na poradzenie sobie z kryzysem. Dowiesz się, jak przenieść swoje działania do internetu oraz jak robić to z jeszcze lepszym skutkiem. Będziesz wiedział, w jaki sposób tworzyć ciekawy content, silny wizerunek swojej marki i budować zaangażowaną społeczność. 

Zamiast czekać na kryzys – zacznij działać teraz! Bądź szybszy od konkurencji.

Poznaj sposoby na zdobycie nowych klientów w tym trudnym czasie, wykorzystuj wszystkie możliwości. Poza tym na konferencji poznasz podstawy prawne, które pozwolą Ci płynnie i bezpiecznie przejść na działania do sieci.

Konferencja została zaprojektowana w taki sposób, żeby łączyć zagadnienia techniczne z komunikacyjnymi. Wszystko po to, żebyś jeszcze celniej docierał do swojej grupy docelowej z odpowiednimi komunikatami.

Dla kogo?

Dla kogo?

Dla
przedsiębiorców

Dla
start-upów

Dla
właścicieli firm

Dla
wszystkich, którzy
mogą stracić w kryzysie

Dla
ludzi zajmujących
się marketingiem

Dla przedsiębiorców

Dla start-upów

Dla właścicieli firm

Dla wszystkich, którzy
mogą stracić na kryzysie

Dla ludzi zajmujących
się marketingiem

Dlaczego warto wykupić
dostęp do VOD konferencji?

Bo dzięki konferencji dowiesz się, jak 18 praktyków biznesu radzi sobie z kryzysem, łącząc teorię z działaniem.
Bo warto wykorzystać obecny czas na rozwój i zdobycie nowych klientów.

Dlaczego warto wykupić
dostęp do VOD konferencji?

Bo dzięki konferencji dowiesz się, jak 18 praktyków biznesu radzi sobie z kryzysem, łącząc teorię z działaniem.
Bo warto wykorzystać obecny czas na rozwój i zdobycie nowych klientów.

Jak zmieni się Twoja praca po konferencji?

dowiesz się, jak zdobyć
nowych klientów w kryzysie

w pełni wykorzystasz
działania online do sprzedaży

będziesz potrafił tworzyć
wartościowy content

połączysz wiedzę teoretyczną
z praktycznym działaniem

niskim kosztem
wypromujesz swoją firmę

poznasz techniczne
i prawne aspekty sprzedaży

Jak zmieni się Twoja
praca po konferencji?

dowiesz się, jak zdobyć
nowych klientów w kryzysie

w pełni wykorzystasz
działania online do sprzedaży

będziesz potrafił tworzyć wartościowy content

połączysz wiedzę teoretyczną
z praktycznym działaniem

niskim kosztem
wypromujesz swoją firmę

poznasz techniczne
i prawne aspekty sprzedaży

Kto, o czym i kiedy?

8 kwietnia, środa

Konrad Gurdak

Tam, gdzie naming tam i ja… jestem fanem kreatywnych konstrukcji słownych, wieloznacznej gry słów, anagramów, palindromów, form abstrakcyjnych i skrótowych. Nie stronię również od popularnych nazewniczych form opisowych i sugestywnych mając na względzie nie tylko brief namingowy, również i przede wszystkim koncept strategiczny, brand story i komunikację.

Jestem namingowcem i strategiem. Uważam, że obie kompetencje są ze sobą ściśle związane; dają w zamian efektowne wyniki: nazwy chwytliwe, posiadające kontekst, emocje, historię do opowiedzenia.

strona firmowa mojej agencji:  https://syllabuzz.pl/

Insta: https://www.instagram.com/kozackanazwa/

FB: https://www.facebook.com/Syllabuzz

LinkeIn: https://www.linkedin.com/in/konradgurdak

8 Kwietnia

10:00

Opowie o:

Naming. Czy co nazwane to obiecane?

Adrian Gamoń

Jestem strategiem i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media, mówcą i trenerem biznesu. Wierzę, że wszystko jest połączone, wszystko ma znaczenie, dlatego pomagam firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

Ponad siedem temu założyłem agencję Option 360 Agency, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content. Spełniam się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunków studiów podyplomowych na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie – Social Media & Content Marketing.

Jestem autorem wielu publikacji marketingowych, prelegentem prestiżowych konferencji branżowych i szkoleniowcem na topowych polskich uczelniach. Zainicjowałem i współorganizuję spotkania edukacyjno-networkingowe LinkedIn Local w Krakowie. Opracowuję i wydaję comiesięczny bezpłatny raport na temat stanu LinkedIn w Polsce w 2020 roku.

adriangamon.com

8 Kwietnia

11:00

Opowie o:

Wszystko co musisz wiedzieć o LinkedIn, aby zamienić go w skuteczne narzędzie do budowania marki osobistej, pozyskiwania klientów i rozwoju swojej firmy.

Tomasz Palak

Tomasz Palak

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Pięciokrotnie na podium konferencji I love marketing, występował również na Infoshare, TEDx Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnętrzne – między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Rozmowy z Tomkiem prowadzono między innymi w ramach audycji Mała Wielka Firma oraz Dzień Dobry TVN. Prywatnie gitarzysta.

 

Legal counsel, speaker, author of articles on tomaszpalak.pl and in the press. Five times on the podium of the I love marketing conference, also appeared on Infoshare, TEDx Fuckup Nights and numerous other events.

8 Kwietnia

12:00

Opowie o:

Jak opowiadać w internecie o swojej branży,
nawet jeśli jest nudna?

Anna Prończuk-Omiotek

Anna Prończuk-Omiotek – przedsiębiorca, mentor, mówca, vloger. Od 10 lat na scenie jako prelegent i trener. Od ponad 6 lat właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.

Przeprowadziła ponad 7000 godzin warsztatów, głównie z tematyki przemówień publicznych, a jej prezentacje widziało w sumie 5600 osób. Aktualnie także mentor przedsiębiorców w platformie startupowej „Unicorn Hub”, gdzie doradza innowacyjnym firmom w zakresie przygotowywania pitchy, czyli krótkich prezentacji biznesowych.

 

Wieczna optymistka, stały bywalec siłowni i miłośniczka tańca w stylu modern jazz. Kocha podróże, odwiedziła ponad 15 krajów i mówi komunikatywnie w 4 językach.

 

Jej drugie imię – Innowacja. Od 10 lat w branży nowych technologii. Pracowała m.in. jako manager w Akademii Programowania infoShare, Kierownik Działu Marketingu Netrix IT oraz manager zarządzający oddziałem inkubatora przedsiębiorczości Business Link, gdzie koncentrowała się na potrzebach lubelskich start-upów. Kreatorka pozytywnych zmian, inicjatorka i organizatorka kilkudziesięciu wydarzeń non-profit na temat innowacji i przedsiębiorczości, m.in. „Działam w Lublinie i myślę globalnie” oraz branżowych spotkań informatycznych „Lublin IT” czy „Data Science Lublin”.

 

Prowadzi własny kanał na YouTube „Anna PRO”, chętnie dzieli się wiedzą na konferencjach w Polsce i za granicą. Prowadzi warsztaty i konsultacje dla przedsiębiorców, managerów i osób indywidualnych z poniższych tematów:

  •         PROfesjonalne wystąpienia publiczne,
  •         PROduktywność,
  •         PROwadzenie biznesu,
  •         Business Model Canvas,
  •         warsztaty z zarządzania zespołem i zarządzania projektami,
  •         szkolenia z marketingu, w tym z prowadzenia vloga,
  •         indywidualne konsultacje i przygotowania do wystąpień,
  •         oraz inne szkolenia grupowe oraz indywidualne.

 

Więcej informacji znajduje się na:

8 Kwietnia

13:00

Opowie o:

Z jakiego sprzętu korzystać do tworzenia webinaru lub live? 10 praktycznych porad

Monika Czaplicka

Wobuzz – Monika „Kryzysowa Narzeczona” Czaplicka

Monika Czaplicka jest z wykształcenia socjolożką. W branży marketingu internetowego działa od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i fanpage „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka „Zarządzanie kryzysem w social mediach”, współautorka „Biblii E-biznesu II”. Jesienią premierę ma „Uwiedź klienta – marketing w social mediach”. Prowadzi bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w dbaniu o reputację i zarządzaniu kryzysami, social sellingu oraz komunikacji marek.

Spotkasz ją na konferencjach, gdzie występuje i dzieli się wiedzą. Mentoruje startupy.

8 Kwietnia

14:00

Opowie o:

Optymalizacja reklam na Facebooku i Instagramie
– płać mniej, zarabiaj więcej.

Marcin Majzner

Marcin Majzner

8 Kwietnia

15:00

Opowie o:

Sprzedaż Live
– jak w 5 sekund rozpocząć sprzedaż w internecie?

Adam Pioch

Adam Pioch

Mówca, mentor, ekspert z zakresu storytellingu. Od 10 lat zajmuje się storytellingiem, przez wielu uznawany za pasjonata i mistrza opowieści grozy. Odnosił wielokrotne sukcesy w organizacji Toastmasters International w zakresie przemawiania publicznego. Jest jednym z założycieli Toastmasters w Poznaniu i w Pile. Wykłada na Uczelni Łazarskiego na studiach MBA: „Marketing internetowy”, „Wystąpienia publiczne” oraz „Storytelling w biznesie”. Współautor książki „Biblia e-Biznsu 2”.

Od ponad 10 lat z pasją prowadzę szkolenia z szeroko pojętej tematyki marketingu biznesu prowadzonego w Internecie tzw e-biznesu. Stworzyłem w 2011 Akademię Skutecznego E-biznesu, realizując cykl 30 wykładów i filmów z wiedzą z e-biznesu oferowanych w modelu abonamentowym na blogu SkutecznyE-biznes.pl do 2014 roku.

8 Kwietnia

16:00

Opowie o:

Wirus w biznesie – rzecz o mocy storytellingu na potrzeby budowania zasięgów

Jacek Wolniewicz

Jacek Wolniewicz

Nazywam się Jacek Wolniewicz

Uczę właścicieli firm, nauczycieli, coachów, szkoleniowców i ludzi przedsiębiorczych zarabiania na własnej wiedzy poprzez projektowanie, prowadzenie, sprzedaż szkoleń i kursów online. Uczę, jak zamienić  w online wiedzę na pieniądze. 

Stworzyłem i prowadzę od 4 lat online pierwsze w Polsce

E- Szkoła Trenerów Biznesu „Master Teacher – 

E- Akademia Kursów Online

Oprócz wielu innych mniejszych kursów online – wypuściłem na rynek pierwszy w Polsce #kursoebook – „Jak stworzyć pierwszy kurs online i od razu pozyskać 50, 100, 200 i więcej płacących kursantów?”, który zawiera praktyczne kroki dla twórców kursów online i sprzedał się w pierwszych 4 miesiącach w liczbie 1512 egz. 

Zanim przeszedłem do online szkoliłem od lat offline sprzedawców, trenerów i menedżerów  z m.in takich firm jak:

ZWBK -Santander Bank Polska Raiffeisen Bank Polska, Millennium TFI, Millenium Leasing, Millennium Bank, Krajowy Rejestr Długów – Biuro Informacji Gospodarczej S.A, Kaczmarski Inkasso, 4F, CCC, SAF-Windykacja, Maspex o/Słowacja, Nordea Bank, ZPT Kruszwica, PNB, Paribas, My Network, PSS LUBIN, WSiP, Alior Bank, Balcerzak, Netia, Polskie Banki Spółdzielcze, Cadbury Wedel, CCC, Manpower, Horyzont In, Bahlsen, PSS Zorza, TU Europa, Polbank EFG, Sarantis …oraz dla wielu średnich, mniejszych i dopiero startujących przedsiębiorców z całego kraju.

Dzisiaj 90% działalności szkoleniowej przeniosłem z sukcesem do online i wspieram początkujących w tworzeniu prosperujących biznesów opartych na zarabianiu na wiedzy. Pomaga mi w tym bogate doświadczenie zdobywane latami w branży telewizyjno-reklamowej.

Pamiętaj – Twoja wiedza może być Twoim biznesem

8 Kwietnia

17:00

Opowie o:

10 skutecznych kroków do rozpoczęcia sprzedaży swoich kursów, szkoleń i programów coachingowych w internecie, nawet gdy nikt Cię nie zna.

Michał Kosel

Michał Kosel

Jest wykładowcą na studiach licencjackich i MBA, na uczelni biznesowej ASBIRO w Warszawie, wykładowcą LEM przy Instytucie Misesa oraz doradcą na Uniwersytecie Opolskim w formie eksperta z sektora prywatnego.

W ciągu burzliwych 11 lat w branży wyspecjalizował się w zarządzaniu kryzysowym. Zbudował 2 placówki sportowe, nie mając złotówki na koncie, testując przy tym przedsprzedaż jako model pozyskania kapitału początkowego.

Badając model budowania biznesu opartego o pasję, dwukrotnie otarł się o bankructwo, co pozwoliło mu wypracować mechanizmy, które pozwalają przetrwać pasjonatom na ryku i uzbroić ich w niezbędne narzędzia oraz wiedzę

Powołał do życia fundację, która wspiera pasjonatów na rynku pracy i buduje dla nich struktury do rozwoju tak, aby nie zabiła ich papierologia i zawiłe prawo.

Prowadzi również kancelarię Irbis, która zabezpiecza tych, którzy chcą profesjonalizować swoją pasję przed organizacjami, które wykorzystują naiwność i niewiedzę pasjonatów. Kancelaria ma na celu monitorowanie dynamicznie zmieniającego się prawa i wypracowywanie rozwiązań dla przedsiębiorców, które zabezpieczają ich interesy. Na przestrzeni 2017-2020 ochroniliśmy prawie 500 przedsiębiorców narażonych na kontrole kary i nadużycia.

Ma swój własny program na platformie PolskiFitness.TV. Michał testuje różne teorie, segreguje je na te, które faktycznie działają oraz na te, które są farsą, a następnie dzieli się wynikami swoich obserwacji i doświadczeń w przeróżnych publikacjach. Nie interesują go teorie — liczy się tylko to, co działa przy zderzeniu z brutalną rzeczywistością.

https://zarabiajnapasji.com/

8 Kwietnia

18:00

Opowie o:

3 fazy zarządzania kryzysowego
– jak przetrwać na rynku

Prelegenci

8 kwietnia, środa

9 kwietnia, Czwartek

9 kwietnia, czwartek

Sylwia Dąbrowska

Sylwia Dąborwska

Sylwia Dąbrowska i jest rozwiązaniem dla osób, które chcą, aby kamera je pokochała. 

Uczę pracy z i przed kamerą. 

Zajmuje się content video marketingiem z naciskiem na strategiczne wykorzystanie video dla budowania marki i rozwoju biznesu.

Pokazuję jak tworzyć strategie content video marketingowe i realizować je samodzielnie. Czyli jak tworzyć świetne nagrania w „domowych warunkach” samodzielnie, niskobudżetowo i co najważniejsze regularnie! 

Poprzez swoje live’y, video, artykuły na blogu i kursy online, pokazuję jak to zrobić, by lepiej prezentować się przed kamerą, doskonalić swój głos i angażować widzów.

Miejsca w sieci:

www.teacherka.pl

FB: Teacherka – video, live, podcast

IG: https://www.instagram.com/teacherka.pl/

9 Kwietnia

10:00

Opowie o:

Jak prowadzić działania content video marketingowe,
aby budować markę i rozwijać biznes?

Piotr Kantorowski

Przedsiębiorca, prawnik, podkaster, ultramaratończyk. 

Od ponad 5 lat prowadzi – Kancelarię Prawną Kantorowski, Głąb i Wspólnicy, która wspiera przedsiębiorców działających głównie w e-commerce, digital marketingu i IT w ich codziennych wyzwaniach.

Od ponad dwóch lat prowadzi swój podcast Prawo dla Biznesu, w którym w już ponad 100 odcinkach pomaga przedsiębiorcom wykorzystać prawo na ich rzecz w biznesie.

Od ponad roku biegacz, a od pewnego czasu ultramaratończyk. Ma na swoim koncie niemal 5.000 km.

Od zawsze pasjonat biznesem i przedsiębiorczość. Rolę prawa w biznesie widzi w tym, aby pomagało przedsiębiorcom realizować ich najważniejsze i najbardziej śmiałe pomysły i cele.

 

https://prawodlabiznesu.eu/

Podcast: Spreaker   iTunes 

Facebook LinkedIn 

Facebook Prawo dla Biznesu

9 Kwietnia

11:00

Opowie o:

Ze świata realnego do wirtualnego
– jak zacząć działać online? 

Bartosz Langa

Bartosz Langa

Nazywam się Bartosz Langa, ale mówią na mnie Szaman Marketingu. 

Stoję na czele szamańskiej wioski balanGO.pl, w której razem szamanimy strategie marketingowe, budujemy marki oraz projektujemy wprowadzanie nowych produktów z naciskiem na wysoką sprzedaż.

Oprócz tego, że na co dzień pracuję z klientami, chętnie dzielę się wiedzą. Opowiadam między innymi o tym, jak zbudować i promować markę osobistą, jak dobrze i w przemyślany sposób komunikować się z klientem oraz jak dzięki temu być krok albo nawet kilka kroków przed konkurencją i sprzedawać więcej za wyższą cenę.

Podczas konferencji opowie o:

Jak się komunikować i dokąd iść? Strategia marketingowa offline vs. online

– jeśli prowadzisz biznes offline i chcesz zacząć sprzedawać w internecie, to czy potrzeba Ci strategia online?

– jak zabrać się do stworzenia strategii online?

– jak w prostych krokach wprowadzić strategię online w życie?

9 Kwietnia

12:00

Opowie o:

Jak się komunikować i dokąd iść?
Strategia marketingowa offline vs. online

Mateusz Czech

Pierwszego chatbota w Messengerze zbudował w grudniu 2016. Autor tekstów dla Marketer+, czy Sprawny Marketing. Autor bloga https://czechu.pl i twórca podcastu Marketing, Technologia & On, Wykładowca Social Media & Content Marketing WH AGH w Krakowie, WSEI w Krakowie, gdzie prowadzi własny przedmiot obszaru Messenger Marketingu. Buduje i wdraża chatboty dla klientów, konsultuje projekty i rozwija społeczność w Polsce dookoła botów i automatyzacji. Prywatnie wielki fan Elona Muska i entuzjasta technologii.

Linki: 

  1. Blog: https://czechu.pl
  2. Podcast: https://open.spotify.com/show/4Te3mwOJpIXTbc1K3pxipd?si=lsRZQzApRnSpAOb935Uu7A
  3. Instagram: https://www.instagram.com/mateusz__czech/

9 Kwietnia

13:00

Opowie o:

Praktyczny przegląd chatbotów.
Jak wykorzystać Messengera w swoich działaniach?

Michał Spławski

Michał Spławski

Przedsiębiorca i właściciel polskich marek Domeny.tv i MSERWIS. Ekspert od e-biznesu. Od ponad 17 lat prowadzi własną działalność na rynku e-commerce specjalizującą się w rejestracji domen na całym świecie, sprzedaży usług hostingowych i certyfikatów SSL oraz projektowaniu aplikacji internetowych. Od 2015 roku intensywnie rozwija swoją zagraniczną markę Dotinum, realizującą międzynarodowe projekty programistyczne.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Lehigh University w USA oraz studiów MBA na Uczelni Łazarskiego. Wykładowca Uczelni ASBiRO, gdzie inspiruje do działania i udziela wskazówek innym przedsiębiorcom na temat rozwoju ich biznesów w Internecie.

Współautor Biblii E-biznesu. Wykładowca Uczelni ASBiRO, gdzie inspiruje do działania i udziela wskazówek innym przedsiębiorcom na temat rozwoju ich biznesów w Internecie. Miłośnik podróży i ultramaratończyk. 

Strony WWW:

https://www.domeny.tv/

https://www.mserwis.pl/

 Blogi:

https://blog.domeny.tv/

https://blog.mserwis.pl/

FB:

https://www.facebook.com/DomenyTV/

https://www.facebook.com/mserwispl/

9 Kwietnia

14:00

Opowie o:

Twoja własna strona osobista, wizytówka firmy
lub Landing Page w 15 minut

Antonina Grzelak

Antonina Grzelak

9 Kwietnia

15:00

Opowie o:

Nie masz pieniędzy na marketing? nie szkodzi!

Agnieszka Wnuk

Agnieszka Wnuk

Zajmuje się marketingiem B2B, na co dzień współpracuje z firmami przemysłowymi w zakresie doradztwa planowania działań marketingowych i projektów marketingowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu Social Selling. Projektuje procesy marketingowo-sprzedażowe uwzględniając LinkedIn, kładąc duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu. Prowadzi szkolenia, konsultacje odnośnie LinkedIn i Sales Navigator. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży i w marketingu B2B. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem Social Selling oraz Employee Advocacy. Doradza firmom jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy.Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko.

Organizatorka spotkań LinkedIn Local w Poznaniu.

https://www.linkedin.com/in/wnukagnieszka/

https://agnieszkawnuk.com/

9 Kwietnia

16:00

Opowie o:

Jak LinkedIn wzmacnia sprzedaż?
Rola LinkedIn w działaniach marektingu B2B
i zarządzaniu procesem sprzedaży.

Bartek Szczepaniak

Strateg, growth marketer, prelegent, przedsiębiorca. Generuje Klientów dla Biznesu dzięki kampaniom reklamowym, automatyzacji marketingu i projektowaniu strategii marketingowej. W swojej karierze wydał 21 mln zł na marketing w 17 krajach na świecie. Prywatnie tworzy muzykę, bawi się w akrobatykę i kąpie się zimą w jeziorze.

Linki:

https://maleimperium.pl/

https://www.linkedin.com/in/bartek-szczepaniak/

https://www.facebook.com/bartekszczepaniakpl/

https://www.instagram.com/bartekszczepaniak.pl/

9 Kwietnia

17:00

Opowie o:

Jak firma usługowa może tanio i skutecznie generować klientów w Internecie?

Lidia Grzegorczyk

dr inż., przedsiębiorczyni, ekspert strategii i innowacji w projektach badań i rozwoju z obszaru nowych technologii. Pomaga przedsiębiorcom MŚP budować strategie rozwoju i sprzedaży w biznesie, współpracuje ze start-upami. Autorka Narzędziobooka – poradnika dla przedsiębiorców, którzy chcą  budować skuteczną strategię w biznesie on-line.

Laureatka amerykańskich i europejskich grantów gospodarczo – rozwojowych, m.in. w Bostonie, Nowym Jorku, Frankfurcie n.Menem, Paryżu.

Zrealizowała ponad 40 projektów w ramach ekspertyzy biznesowo-gospodarczej dla średnich i dużych przedsiębiorstw z zakresu budowania strategii i rozwoju w Europie.

grzegorczyklidia.com

🔔🔔🔔Jak zwiększyć sprzedaż i pozyskać klientów premium w technologiach metodą 7UBS?

 

Na podstawie zebranych doświadczeń z pracy w projektach m.in. w Bostonie, Nowym Jorku, Paryżu, Dubaju, Frankfurcie n.Menem, Polsce, stworzyłam unikalny system sprzedaży produktów za pomocą kanałów on-line.

 

Bardzo często przedsiębiorcy, z którymi pracuję mówią,

❌ Panuje chaos i nie wiem z jakich narzędzi korzystać, aby sprzedawać produkt za wyższe stawki.

❌ Jestem wkurzony, że walczę o utrzymanie płynności finansowej i nigdy nie mam czasu dla siebie i rodziny.

❌ Próbuję ubiegać się od dofinansowanie na rozwój, ale ginę w papierologii

 

Spójrz, jak mogę Tobie pomóc:

 

✅ Pomogę ułożyć plan i unikalną strategię na najbliższy kwartał i półrocze, która raz a konkretnie zadba o sprzedaż Twoich produktów przez media on-line

✅ Wykonam ocenę i ekspertyzę rozwiązań z zakresu nowych technologii w energetyce i budownictwie zero-energetycznym.

✅ Dostarczę narzędzia i metodę 7UBS, dzięki które wyróżnisz się na tle konkurencji oraz będziesz sprzedawać swoje produkty za wyższe stawki.

 

Moje doświadczenia:

 

🔵Wieloletnie doświadczenie w sektorze energetyki cieplnej.

🔵Prowadziłam badania na MIT określające wpływ czynników ekonomicznych, gospodarczych, społecznych i środowiskowych na planowanie energetyczne w miastach, które skutecznie wykorzystuję w pracy zawodowej. Współtwórca systemu SCADA w energetyce wraz z wdrożeniem.

🔵Przeprowadzam ocenę i analizę otoczenia rynku mikro i makro w obszarze rozwiązań energetyki oraz budownictwa niemal zero – energetycznego.

🔵 Oceniam strategię i technologię w międzynarodowych projektach jako ekspert Horyzont 2020

9 Kwietnia

18:00

Opowie o:

8 cech Klienta premium, które powinieneś znać, aby przeprowadzić skuteczną kampanię sprzedaży.

Cena VOD wzrośnie za

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

do 5.04
LIVE 1 DZIEŃ
– 74zł
LIVE 2 DNI
– 94zł
PRO – 174zł

do 7.04
LIVE 1 DZIEŃ
– 114zł
LIVE 2 DNI
– 154zł
PRO – 224zł

8.04 i 9.04
LIVE 1 DZIEŃ
– 134zł
LIVE 2 DNI
– 194zł
PRO – 254zł

Cena VOD wzrośnie za

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

do 5.04
LIVE 1 DZIEŃ – 74zł
LIVE 2 DNI – 94zł | PRO – 174zł

do 7.04
LIVE 1 DZIEŃ – 114zł
LIVE 2 DNI – 154zł | PRO – 224zł

8.04 i 9.04
LIVE 1 DZIEŃ – 134zł
LIVE 2 DNI – 194zł | PRO – 254zł

PAKIET LIVE 2 dni

194zł
✓ Dostęp do całej konferencji

Kup teraz!
PAKIET PRO

254zł
✓ Dostęp do całej konferencji

✓ Dostęp do nagrań prelekcji na miesiąc
Kup teraz!
PAKIET LIVE
Środa

134zł
✓ Dostęp na jeden dzień konferencji

Kup teraz!
PAKIET LIVE Czwartek

134zł
✓ Dostęp na jeden dzień konferencji

Kup teraz!
Poprzedni
Następny
PAKIET VOD

490zł
✓ Dostęp do nagrań wszystkich prelekcji na miesiąc
Kup teraz!

PAKIET VOD

490
  • Dostęp do nagrań wszystkich prelekcji na miesiąc

PAKIET LIVE - ŚRODA

134
  • Dostęp na wybrany dzień konferencji online

PAKIET LIVE - CZWARTEK

134
  • Dostęp na wybrany dzień konferencji online

PAKIET LIVE - 2 DNI

194
  • Dostęp na wszystkie dni konferencji online

PAKIET PRO

254
  • Dostęp do całej konferencji online
  • Dostęp do nagrań prelekcji na miesiąc

Masz pytanie?

FAQ

Kiedy odbędzie się konferencja?
Konferencja potrwa 2 dni. Odbędzie się 8 i 9 kwietnia, w godzinach 10-18

Jak będzie wyglądała konferencja?
Konferencja będzie zorganizowana w postaci jednego webinaru (szkolenia online), podzielonego na 6-7 bloków tematycznych, oddzielonych 5-minutowymi przerwami. Każdy z bloków tematycznych potrwa od 45 do 60 minut. Na końcu odbędzie się panel dyskusyjny, na którym będziesz mógł zadać pytanie prelegentom.

Jaka jest cena?
Cena zależy od dnia, w którym dokonasz zapisu. Cena standardowa to 134zł za pakiet LIVE, 194zł za dostęp na 2 dni i 254 za PRO. Pospiesz się i kup bilet już dziś, zanim cena wzrośnie! (szczegółowa informacja o cenach znajduje się pod licznikiem, nad pakietami).

Jak dołączyć do konferencji?
Zapisz się tutaj przez system rejestracji, podaj swojego maila, a dostaniesz na niego link z dostępem do konferencji. Link stanie się aktywny w dzień konferencji o godzinie jej rozpoczęcia. Jeden link będzie obowiązywał na oba dni konferencji.

Czy będę miał dostęp do materiałów po zakończeniu na konferencji?
Masz możliwość wykupienia pakietu PRO, dzięki któremu otrzymasz dostęp do nagrań z konferencji przez cały rok. Cena standardowa to 254zł.

Czy pomiędzy wykładami będzie przerwa?
Pomiędzy każdym z wykładów nastąpi 5-minutowa przerwa, a oprócz tego przewidujemy jedną przerwę 20-minutową, obiadową.

Czy mogę oglądać konferencję na telefonie?
Możesz oglądać konferencję na dowolnie wybranym sprzęcie z dostępem do internetu, wystarczy, że wejdziesz w wysłany na maila link.

Czy warto wziąć udział w konferencji?
Tak, warto 🙂 I jeszcze warto zaprosić na nią znajomych!

FAQ

Konferencja potrwa 2 dni. Odbędzie się 8 i 9 kwietnia, w godzinach 10-18

Konferencja będzie zorganizowana w postaci jednego webinaru (szkolenia online), podzielonego na 6-7 bloków tematycznych, oddzielonych 5-minutowymi przerwami. Każdy z bloków tematycznych potrwa od 45 do 60 minut. Na końcu odbędzie się panel dyskusyjny, na którym będziesz mógł zadać pytanie prelegentom.

Cena zależy od dnia, w którym dokonasz zapisu. Cena standardowa to 134zł za pakiet LIVE, 194zł za dostęp na 2 dni i 254 za PRO. Pospiesz się i kup bilet już dziś, zanim cena wzrośnie! (szczegółowa informacja o cenach znajduje się pod licznikiem, nad pakietami).

Zapisz się tutaj przez system rejestracji, podaj swojego maila, a dostaniesz na niego link z dostępem do konferencji. Link stanie się aktywny w dzień konferencji o godzinie jej rozpoczęcia. Jeden link będzie obowiązywał na oba dni konferencji.

Masz możliwość wykupienia pakietu PRO, dzięki któremu otrzymasz dostęp do nagrań z konferencji przez miesiąc. Cena standardowa to 254zł.

Pomiędzy każdym z wykładów nastąpi 5-minutowa przerwa, a oprócz tego przewidujemy jedną przerwę 20-minutową, obiadową.

Możesz oglądać konferencję na dowolnie wybranym sprzęcie z dostępem do internetu, wystarczy, że wejdziesz w wysłany na maila link.

Tak, warto 🙂 I jeszcze warto zaprosić na nią znajomych!

Masz pytanie?

Partnerzy

Partnerzy